czwartek, 23 kwietnia 2009

dobre odżywki!!! 196,50PLN


Witam,
Dziś do zaoferowania mamy specjalne białko z kaczych piór, węglowodany z Wieliczki , i energię motorówki Hulka Hugana. Tylko spójrzcie na nas jak poszliśmy na wodzie z pompy głębinowej
i błonniku i Betakarotenu w czopkach-citrix acid, once banana acidity . Polecamy , kupujcie zamówienia tylko u nas!!!!

UWAGA: Before oppening and puree Fruit Juice, shake. From sugar and pulp, please shake. And witamina C end E.

POZDRO Dla koksów Krystiana!!!! , Magdy Esz, Waldemara Kwaszaka, Adiego i Kalara vel zgniła kiszonka Kozańska aka kozi per hour kołur no i Waszki G.

3 komentarze:

  1. buahahahaha ;P ale leje z tej foty, Adi jaki ryj strzelił :D widzę, że dla mnie nie ma pozdrowień, ale rozumiem, ja już wyszedłem ze społeczności koksowników ;D hehehe

    OdpowiedzUsuń
  2. No dla mnie nie ma też pozdrowień, mimo że jestem autorką tego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no rzeczywiście etykiety wymiatają na plecy :D buahahahahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń